Jag erbjöd någon handen. Han sa jag tar den i hemlighet.

Ny vecka. Jag har från och med nu målet att lägga upp minst 1 blogginlägg om dagen. Det borde inte vara allt för svårt. Efter att ha varit sjuk i princip hela förra veckan får jag nu gå tillbaka till att Zumba igen, vilket känns helt underbart! Zenzen är typ mitt andra hem these days, och jag älskar't.
 
Även fast vädret fortfarande är väldigt tråkigt med gråmulen himmel och slask, så börjar jag ändå känna att det inte är många månader kvar till sommar nu. Jag och mina tjejer planerar en resa till Göteborg vilket känns som precis vad jag behöver. Jag och Maria har ju biljetter till Håkan på Ullevi den 7e juni, och då tänkte några av mina kära jyskbrudar att de också kunde ta sig ner till Gbg samma helg så vi kan testa på utelivet där. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar till denna resa! Det är mitt syre för att orka denna gråa vardag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0