Dansdansdans


Idag är en sån dag då jag drömmer mig tillbaka till Håkan på Ullevi. Jag behöver få känna mig så levande igen. Känna glädje i varje andetag jag drar in i lungorna. Och sedan andas ut kärlek. Jag behöver sommar, ia, dansdansdans! En vän med en bil. En Brännö Serenad. Det är vad jag behöver. 

Det jag har att se fram emot är att denna underbara upplevelse på Ullevi såklart har filmats och gjorts till biofilm. Och vet ni vad? Jag har 2 biljetter, i princip så bra platser man kan få. Längst bak i salongen och nästan i mitten. Så den 15 december sitter jag och Martin med en varsin XL popcorn och är lyriska på SF bio. Ge mig den dagen NU tack! 

Kommentarer
Postat av: ia

Lycka Lycka Lycka!!!!

2014-11-10 @ 23:04:52
URL: http://miias.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte du ha en frågestund?
Jag har några frågor :
Vad använder du för dator? Är den bra?
Hur får du ditt hår att växa så fort?
Hur sminkar du dig? :)

2014-11-15 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0