Dance that body into shape

Det är verkligen sjukt hur snabbt man märker skillnad när man dansar Zumba!! På denna bild kanske inte någonting med min kropp ser särskilt märkvärdigt ut (syftet med bilden är absolut inte att imponera någon), men jag personligen märker ju resultat på min egen kropp vilket känns väldigt roligt. Efter bara en månad med Zumba och styrketräning kunde jag öka samtliga benmaskiner med ca 10-15 kg, så snabba reslutat har jag inte fått av enbart gym vad jag kan minnas. Jag har såklart fortfarande långt kvar till dit jag vill nå, men jag tycker det här är en bra början.
 
Jag kände mig lite seg igår, det var första passet efter att jag varit sjuk en hel vecka. Men så brukar det alltid vara. Ikväll står Zumba in the circuit på schemat med Emelie. Jag längtar redan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0