Jag behöver inspiration

Nu vill jag ha sommar, solsken och fin natur att fota! Har haft så otroligt dåligt med inspiration nu under vintern. Jag menar, vem orkar ge sig ut i -10 och fota när man kan ligga under täcket med en kopp te? You all know what I mean... Jag tror hela Norden bara törstar efter lite ljus nu, lite värme. Jag ser dessa bilder och blir helt förundrad... det är ju för tusan färg runt omkring mig här! Haha!
 
Roligt förresten att se att så många letade sig in på min blogg under gårdagen, det gör mig mycket mer motiverad att blogga. För det finns ju inte så jättemycket mening i att lägga massa tid på en blogg som ingen läser, right? Det är ju såklart roligt för mig att ha i framtiden, det blir som en liten dagbok. Men ändå väldigt roligt att se att folk faktiskt läser också.
 
Tack till er som skrev så fina saker till mig på Facebook igår, det värme verkligen mitt hjärta ♥ Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0