Fredag

Godmorgon på er!
Igår jobbade jag för första gången för Caliptus, vilket var väldigt roligt! Jag stod på ICA Kvantum och stekte pannkakor. Jobbet som butikdemonstratör är roligt på det sättet att man får väldigt positiv respons från kunderna, det blir inte riktigt på samma sätt som att vara försäljare och försöka "pracka på" folk saker. Som demojobbare bjuder man folk på maten man säljer, eller visar kläderna. Och då blir det mer naturligt att kunderna vill köpa om de tycker om det. Så det känns väldigt bra, som att jag hittat rätt och passar för jobbet. Snart börjar även min praktik så förhoppningsvis är arbetslösheten snart ett minne blott! 
 
Vardagen har varit lite kämpig nu så det känns bra att jag kommer vara sysselsatt framöver.
 
Detta saknar jag helt sjukt mycket! Mina fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0