Pants to run for (or in)

  
 
Jag beställde precis dessa underbara träningstights! Jag hade ett presentkort på Nelly jag inte använt än så då fanns det inga ursäkter kvar. Bara hoppas de passar nu då! Behöver en hel del nya träningskläder faktiskt, både tights och toppar. I sinom tid ett par nya skor också, jag zumbar ju livet ur mina jag har nu!
 
Nu när ni vet det (väldigt intressant) så kanske jag borde berätta lite om livet i övrigt också för detta är ingen träningsblogg. Jag jobbar väldigt mycket, just nu mer än heltid. En del timmar är praktik men har fått hyfsat med timmar också! Trivs väldigt bra gör jag iallafall. Mina vardagar består av Statoil och Zenzen, vilket jag inte klagar på för 5 öre. I helgen var det dock äntligen lite festligheter, vi firade Annah som fyllde 21 år. Så sjukt roligt och härligt att träffa alla igen! Alla är så upptagna med jobb osv, så det var roligt att ha alla samlade.
 
Om ca 2,5 vecka är det dags för mig att fylla 20 också, helt galet! Tonåren är då officiellt över och jag kliver in i livet som vuxen. Jag har inte en aning hur jag ska känna angående detta, men jag tror det mestadels känns bra. Även om vuxenlivet mest roar mig måttligt för tillfället så hoppas jag det blir något mer fartfyllt längre fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0