Oh happy weekend

Hittills har min helg varit väldigt bra måste jag säga! Hade en suuupermysig fredagkväll/natt igår, och idag har jag hunnit med att träffa två efterlängtade vänner. Imorgon har vi kalas för lillfia här hemma, då väntas tårtbak för min del! Dock gillar jag inte tårta något särskilt själv, så är mest lycklig över den exotiska plankan som vi vuxna ska få smaska på. Mums! 
 
På måndag ska jag äntligen på astmakontroll, jag var förkyld sist jag hade en tid bokad. Förhoppningsvis har jag astmamedicin inom en snar framtid så jag kan ta ut mig så mycket som jag faktiskt vill nu när jag joggar ganska mycket. Har börjat en 8 veckors challenge på RunKeeper appen, toppenbra!
 
Nu måste jag sova. Är uppe alldeles för sent nu när jag är arbetslös, men det är sjukt lätt hänt. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0