Friday I'm in love

 
Äntligen fredag hörni! Fredag är utan tvekan bästa veckodagen enligt mig. Alla är på så bra humör för man har hela helgen framför sig. Det är alltid så glatt här hemma också, för pappa kommer hem från Norge på fredagar. Så vi äter alltid god mat och sitter och pratar och skrattar åt veckan som varit. Så härligt!
 
Idag ska jag dock hem till Jannica för tacomys med världens finaste, bästa tjejer, vilket är minst lika bra! Några saknas dock då de befinner sig på andra sidan jordklotet, men det tar vi igen när de kommer hem!
 
Just denna fredag började förresten ovanligt bra, då jag hade fått min lönespec på mailen när jag vaknade. Jag fattar inte hur, men hade heeeelt lyckas glömma bort att jag ju inte fått betalt för det jag jobbade i augusti ännu! Så lyckan är ju total kan jag lova. Kanske får mina Dr.Denim och nya skor trots allt? ;)
 
Hoppas ni får en härlig fredag, det ska jag ha!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0