Back on track?

Igår satt jag och läste massa gamla blogginlägg och blev därmed påmind om hur kul det är att gå bak och bli påmind om vad man gjorde för nåt år sedan! Plus att jag ser att det fortfarande är några som faktiskt hittar hit. Så jag ska försöka börja blogga aktivt igen! How great is that?
 
Just nu sitter jag och försöker få Looptroop bokade till Gävle. Blir tokig på deras turneschema för Gävle är ALDRIG med. Så kände att jag får ta tag i saken själv. Vi får se hur det går, om jag inte lyckas har jag åtminstone försökt! Vore så grymt om de kom hit!
 
Vad händer annars då? Inte mycket ska jag säga. Har jagat äckliga bananflugor i flera dagar nu. Testade göra en sån där fälla med vinäger, honung och diskmedel, men de lät sig inte luras. Så vad gjorde jag? Dammsög upp dem helt enkelt, hahaha. Jag och mamma kom underfund med igår att det är på min balkong de lägger ägg, så jag kommer inte kunna ha öppet förrän de försvunnit. Så jävla drygt!!! Men med tanke på att jag dammsög upp ca 500 st (utan att överdriva) igår, så har jag hellre lite varmt och instängt i rummet. Vidriga små liv :(
 
Här kommer en gammal goding iaf i den sanna Looptroopanda jag befinner mig i! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0