-

Det är så underbart när man blir påmind om hur fantastiska vänner man faktiskt har. Fick precis det finaste smset någonsin av en vän som gav mig världens självkänslaboost! Vänner och familj är det absolut viktigaste man har här i livet, med hjälp av dem klarar man det mesta. 
 
Något man även inte får glömma; musiken. Hamnar lätt där på topp 3 listan över saker man behöver för att orka andas. Jag hoppas inte det blir långtråkigt med all musik jag länkar här på bloggen, men det är lite mitt sätt att uttrycka mig för stunden när orden inte räcker till. Jag lever livet genom musiken, jag tänker i toner och textrader när jag går längs gatorna och upplever olika saker i livet. Precis som i min egen bubbla. Det är ett stort frågetecken för mig varför jag inte fick en bra sångröst när jag är såhär pass passionerad i musiken. Det finns så mycket som jag vet att jag skulle kunna uttrycka genom att skriva egna låtar och framföra dem, som jag inte på långa vägar lyckas uttrycka i vardagslivet. Jag vet att det aldrig kommer hända, men drömma kan man alltid göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har säkert fin röst!! Kan du göra en sminkvideo eller lägga ut bilder på hur du sminkar dig? Kan du visa vad du använder för produkter till ditt hår? Vad använder du för produkter i ansiktet? Jag har ställt flera frågor men har inte fått svar på frågorna, tacksam för svar iallafall :D

2013-09-23 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0