-

Nu har jag varit sådär fruktansvärt dålig på att uppdatera igen. Dock är det inte särskilt konstigt med tanke på att mitt liv är totalt inspirerande just nu... är fortfarande arbetssökande så det är mest det jag gör på dagarna, och joggar. Är på dag 11 på mitt joggingschema, och hittills har jag inte skippat ett enda pass. Är sjukt stolt över mig själv som kämpar på! Fick nämligen reda på förra veckan att jag troligen föddes med ovanligt små lungor, och att jag dessutom har ansträngningsastma. Jag har fått medicin nu iallafall och ska tillbaka till hälsovc på måndag. Jag blev nästan mer motiverad att springa när jag fick höra att jag hade såna "problem". Det som är viktigt att tänka på är att man även tränar organen när man motionerar, alltså hjärta, lungor osv. Alltså tänker jag att det är viktigt att jag tränar mycket nu medan jag är ung så kanske jag kan förebygga att jag får problem med andningen när jag blir gammal, pga mina "för små" lungor. 
 
Mina älskade indientjejer kom äntligen hem i förrgår också! Snacka om glatt återseende! På lördag ska vi även ha en stor "reunion" med tjejerna från klassen, så himla roligt. Vi ska käka lite tacos och gå ut och dansa. Är så peppad att jag till och med köpt nya kläder, haha! Så härligt att ha något att se fram emot. Och imorgon är det fredag people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0