Members

Jag har varit medlem på Members ett tag nu och sett massa fina saker, men har inte riktigt haft råd att beställa något. Men imorse såg jag att denna klänning var med i den nya klänningkampanjen, och just den här klänningen har jag alltid tyckt varit så otroligt fin. Försökte till och med specialbeställa den i vitt inför studenten men det gick inte. Det var 80% rabatt på klänningen via Members, alltså kostade den nu 99 kr. Jag hade dessutom 50 kr i Memberspengar sedan jag blev medlem (det får alla nya medlemmar), så jag beställde alltså klänningen för 49 kr!!!! Helt sinnes. dock tillkom frakt på 39 kr, men ändå. Sjukt billigt. Så det var ingen tvekan att beställa :D
 
Om du vill ha en inbjudan till Members, skriv din mailadress i kommentarsfältet så skickar jag en!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0