Äntligen va?

Hej på er! Jag tänkte att det var dags för er som faktiskt brukar gå in på min blogg regelbundet att få se något annat än en bild på scones. Trevligt va? Haha! Jag vet hur fruktansvärt värdelös jag varit på att uppdatera på sistone, men jag blir glad iallafall när jag ser att några få fortfarande hittar hit. Har en liten dip just nu, går liksom lite i motvind. Försöker filura ut hela livet ungefär, och det är inte det lättaste ska jag säga. Känns lite som jag har en identitetskris typ. Har inte en aning om vad jag vill göra med mitt liv, det känns som att vad som helst kan hända just nu. Det kanske egentligen inte är en dålig sak, men jag som person tycker om när jag åtminstone har lite koll på tillvaron. Antar att det är nyttigt dock att jag får utmana mitt kontrollbehov! 
 
Jag upptäckte precis en helt underbar låt som jag inte fattar hur jag kan ha missat tidigare. Snäll nog som jag är så delar jag med mig av denna lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0