Onsdag

Livet med GI kost flyter på förvånadsvärt bra måste jag säga! Det är dag 3 idag och suget efter kolhydrater är i stort sätt helt borta redan, så skönt. Har även haft en väldigt bra pluggdag idag måste jag säga! Jag och Sanna blev klara med och lämnade in en stor uppgift, jag fick reda på att jag fått MVG på vetenskapliga rapporten och därmed är helt klar med svenska C, och fick reda på att jag kommer ha möjlihet att ta bort det IG som jag drog på mig under min sjukskrivning i fotografisk bild A! Det kommer jag kunna göra via min individuella fördjupning i medieproduktion, min fotobok. Så idag är en bra dag! Dock väntar nu mer plugg och jag är redan helt slut. Får se om jag kommer iväg på en PW sen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0