Mitt hjärta är en bomb

Jag har gått och dragit på mig en förkylning, såå tråkigt.. Det var verkligen jättelängesen nu jag var förkyld, så antar att det var min tur. Har superont i halsen och huvudet, kunde knappt sova i natt för jag låg och bara vände mig. Gissar på att jag hade feber då faktiskt! Blev såklart hemma från skolan iallafall. Det jobbigaste är att jag både har tandläkartid och astmakontroll imorgon, drygt att behöva boka om båda.. 
 
Jag sitter iallafall just nu och lyssnar igenom Looptroops nya skiva igen. SÅ BRA. Jag borde egentligen plugga men är alldeles för slut i huvudet. Tänkte städa lite iallafall och sen blir det väl att dra igång ännu ett avsnitt OTH och dricka min femte kopp te. Puss så länge
 
Albumet hittar ni hääär: Looptroop Rockers – Mitt hjärta är en bomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0