Make Up Store

Idag har varit en sjukt jobbig dag... Jag vet inte exakt varför, det är bara en sådan dag. Som jag skrev tidigare idag har jag varit väldigt hängig, och har dessutom känt en väldigt olustig känsla inombords hela dagen. Ingen motivation till någonting, nästan nära till gråt. Det är väl stress som går upp och ner nu, med skolan och allt. Och i natt var ju första gången på några nätter som jag riktigt sov ut, och känslor av stress och liknande brukar komma ikapp mig när jag väl tar det lugnt. Jag försöker att inte kämpa emot känslorna dock, för jag vet att om de finns där så gör de förmodligen det av en anledning och behöver komma ut. Men det är så himla jobbigt att ha en dålig dag också vet man inte ens riktigt varför eftersom det inte ens hänt något...
 
Det var skönt att komma iväg lite på sminkkursen iallafall. Fick med mig fyra toppenprodukter hem:
 
1. Värmeskydd till håret "wetty"
2. Ansiktsvatten "treatment toner"
3. Ögonserum "tea eye gel"
4. Bronzingpuder "beam"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0