Effektiv helg

Anledningen till att jag inte uppdaterat på hela helgen ser ni i rubriken! Har fått sjukt mycket vettigt gjort, så har inte haft tid helt enkelt. I lördags var jag på training camp på Furuvik nästan hela dagen, och fotade till min fotobok större delen av kvällen. Samma sak gällde i söndags, men då fick jag sluta på campet redan 13.30, så jag och mamma hann iväg en sväng till köpis. Där hittade jag studentskor och smycken till balen, vilket var väldigt välbehövligt! Dock saknas fortfarande balskor och balväska, så det måste jag hitta i lite halvpanik den här veckan då balen är redan på lördag. Tiden bara springer iväg, betygen sätts preliminärt i slutet av nästa vecka så då ska allt vara inlämnat. Panik! Men kämpar jag på ska det nog gå vägen.
 
Detta foto är från i fredags när jag var ut en sväng med familjen. Min fina syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0