Sjukt bra helg!

Att jag sitter här kl 3 på natten och knappt är trött än tror jag tyder på att jag haft en energigivande helg, och som den varit! I fredags hade jag en superskön kväll för mig själv med hårfärgning och serietittande hela kvällen. Träffade även min fina vän Robin på dagen så det kunde jag helt klart leva på resten av kvällen! Sen igår hade jag en så sjukt rolig tjejkväll ute med Malin och Bella, seriöst bästa!! Blev så glad under kvällen att jag kl 5 på morgonen fortfarande inte var trött. Tack tjejer för en sjukt rolig kväll! Idag har jag bara vilat hela dagen, och tagit en långpromenad med en väldigt kär vän. Imorgon börjar skolan igen och på något sätt känns det okej. När jag får ha såna här toppen helger kan jag överleva vilka tunga vardagar som helst!

Jag är så glad att jag har så fina vänner, you rock! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0