Underbar känsla

Nu ni läsare, kan jag ÖVERLYCKLIG tala om att jag är helt färdig med skolan!!! Så sjukt underbar känsla! Blev klar med allt i torsdags och har sedan dess haft världens bästa liv, för jag har varit så otroligt lycklig och lättad inombords. I fredags var jag iväg på äventyr med världens bästa folk, vilket resulterade i bästa kvällen på väldigt länge. Att sitta vid elden och se solnedgången med så fina vänner är nästan oslagbart! Gårdagen var dock inte lika fridfull. Det var jobbdag och Sean banan gästade Furuvik. Jag har aldrig varit med om att en artist dragit så mycket folk till en så liten nöjespark! 6000 besökare och vi i kiosken sålde flera hundra sockervadd. Vi blev på grund av den stora folkmassan tvungen att jobba över, och jag hade därför inte mycket annat val än att ställa in min tjejkväll som var planerad med bästa Älvorna. Det var jättetråkigt såklart, men samtidigt älskar jag mitt jobb så kämpade på där och somnade sedan tokslut när jag kom hem. Idag har jag bara vilat hela dagen, och imorgon börjar sista veckan av skolan. Den består bara av betygsamtal och återlämnande av dator, sjukt skönt! BARA FESTEN KVAR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0