25/2

Jag ligger just nu i sängen och gör den obligatoriska dagliga kollen av bloggar och klädsidor. Det känns lite konstigt att jag är typ den enda i min ålder som inte ska på kryssning imorgon, snacka om att stå emot grupptrycket alltså haha! Nej men helt ärligt så är jag stolt över mig själv som valde att inte åka trots att bokstavligt talat alla andra ska det. Vill man inte så vill man inte =) Det går dock absolut ingen nöd på mig! Jag njöt av ett superhärligt danspass idag, och imorgon ska jag ha körlektion och plugga lite teori. Måste passa på nu när det är lov eftersom det blir så lite tid åt det annars. Det känns knappt som det är lov faktiskt, veckorna från att terminen började har gått superfort! Sen när vi kommer tillbaka är det bara 4 veckor innan det är påsklov. Hjälp vad tiden springer förbi...
 
Nåja, nog om det! Jag är generös nog att bjussa på tre av mina favoritlåtar just nu. Enjoy!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0