11/2

Igår blev jag tvungen att säga hejdå på ett tag till min älskade pojke då han åkte till Stavanger tidigt idag. Det känns sjukt jobbigt men samtidigt är jag såå glad för hans skull. Det här är något han velat så sjukt länge och jag vill inte hålla honom tillbaka mera. Men jag längtar redan till nästa gång vi ses! Min underbaraste.
 
Idag har dagen bestått av plugg, plugg och lite mera plugg. Blir tokig på vissa uppgifter som känns helt omöjliga att bli klar med! Man typ skriver halva sen tar det stopp. Jag drömmer mig fram till i maj då allt börjar bli klart och vi bara har det allra roligaste framför oss, studentveckan! Jag klickade faktiskt hem en potentiell studentklänning idag, så det är med spänning jag väntar på att den ska hitta hem till mig.
 
Imorgon blir det ännu mera plugg för min del, och ett träningspass mot kvällen. Ska ta reda på vad Friskis "dans fusion" går för.
 
Nu vill jag ha energi... vår, sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0