Jobbsök + drömhelg

Mitt glamourösa liv som jobbsökande fortsätter.... Gissa varför det inte blir någon uppdatering?
 
Looptroop var SÅ SJUKT GRYMMA i helgen iallafall!!! Jäklar vilket drag. Jag och Annie lyckades hamna allra längst fram, på bästa platsen dessutom där det inte var några högtalare i vägen. Det blev försenat en hel timme men det gjorde ingenting när de väl klev upp på scenen. Hade väntat i 5 år på detta så lyckan var ju total. Efteråt gick vi fram och tog bild med Promoe, Supreme och Cosmic, och jag stod och pratade en stund med Promoe ang. att jag försökt få dem bokade till Gävle. Riktigt roligt!! 
 
Underbart med en liten roadtrip, tycker alltid det känns uppfriskande att få komma bort en stund. Dessutom väldigt trevligt att få träffa vår kära vän Matilda som vi sov hos! När jag kom hem på söndagen var det julbak för fulla muggar som stod på agendan hemma då det var första advent. Superhärlig helg!
 
Det är inte särskilt bra bilder eftersom jag knäppte med mobilkameran, men det gör mig inget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0