Ny design

Voila! Som ni ser så har jag gjort en del ändringar i bloggen. Jag satt mellan kl 01-04 i natt och bara kodade massor, haha! Men nu är jag grymt nöjd. Har ändrat bredden på bloggen med ca 200 pixlar (så nu blir det större och bättre bilder), har bytt profilbild, bytt teckensnitt och färg på vissa rubriker osv. Det som tog mest tid var att ändra bredden eftersom det är massor av olika koder det ska ändras i för att allt ska stämma med inlägg, header, menyn osv. Jag har fortfarande kvar att skriva en kort presentationstext om mig själv under profilbilden, samt ändra kommentarsfälten så det ser lite roligare ut när man ska kommentera. Det ändrar jag förmodligen någon natt framöver, är som mest effektiv då. Hoppas ni gillar nya designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0