God is a DJ and life is a dancefloor

Jag såg nu att det kommit ut bilder från helgens bravader på Bankhuset! Det var seriöst en av de bästa festkvällarna jag haft någonsin, det hände så mycket roliga och sjuka saker så det är inte sant. Att vi stod på listan och fick gratis drinkbiljetter gjorde inte saken värre! Har levt på den kvällen hela veckan!
 
I övrigt har jag varit och kollat på lillesysters lucia idag. Vi var dock förkylda allihopa så det var inget piggt gäng som åkte hem i bilen sen. Det blev lite tomtegröt med julskinkemacka när vi kom hem iallafall, vilket var supergott! Sedan har jag spenderat kvällen med att titta på serien "Portkod 1321". Faktiskt riktigt bra serie, med bland annat han som spelade Ville i "Livet enligt Rosa" som en av rollerna! Om ni är sugna att kolla så kan ni göra det häääääär.
 
Hoppas ni haft en bra dag (: 
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0