26/9

Hej på er! Nu var det grymt längesen jag skrev sist.
 
På grund av mitt förrförra inlägg så kan ni nog alla lista ut vad jag haft för mig istället för att skriva här på bloggen. Plugg, plugg och lite mer plugg på det. Försöker dessutom hinna med att ta körkortet. Har varit på teorilektioner 2 dagar efter skolan den här veckan, sen ska jag på halkbanan imorgon.
Idag i skolan tror jag att stressen kom åt mig lite. Började må jättekonstigt plötsligt, blev yr, fick ont i magen och all mat började smaka jättekonstigt. Så jag åkte hem på eftermiddagen och somnade i typ en timme, sen vilade jag och sov omvartannat till typ kl 6 då jag var tvungen att sätta igång med en skoluppgift jag missade när jag åkte hem. Mår fortfarande konstigt men jag hoppas att det försvinner efter en varm dusch och sedan många timmars sömn. Vore ju katastrof om jag missade halkbanan imorgon, delvis för att jag då blir ruinerad på pengar och delvis för att jag bokat tillsammans med Annie vilket är ett gyllene tillfälle. Dessutom har jag och min älskade pojke 1,5 år imorgon, så att vara sjuk står inte på mitt schema iallafall.
 
Nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen mysa lite till efterlyst och sen bums i säng! Vi hörs när vi hörs, inga garantier these days...
 
Hittade denna fina bild på mig och Sofia från tvåan. Tänk om vi visste då vad som väntade oss i trean haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0