Världens bästa helg

Den här helgen har verkligen varit en toppenhelg!! I fredags hade jag och min pojke det riktigt bra hemma hos mig genom att laga mat och sedan mysa framför x-factor. Sen sov vi som grisar hela natten då vi båda var helt slut som man kan vara på fredagar.
Igår var jag med älskade bomhusfolket ut på festligheter då Robin kom hem från Kalmar den här helgen! Vi började hos Daniel och åkte sedan vidare mot Interpool. En sjukt trevlig och välbehövd kväll! Har tänkt tillbaka på kvällen hela dagen idag och känt mig så glad!
Som pricken över i har jag även idag varit och fått massage och blivit ompysslad hos farmor. Nu laddar jag upp för att orka en ny skol/APU vecka och hoppas att nästa helg blir lika bra som denna!

Titta förresten vad jag såg på yr.no. Tydligen ska det komma snö och minusgrader lagom till första december vilket jag inte kan låta bli att tycka vore jättemysigt. Love life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0