New in

Detta fick följa med mig hem från stan idag. Tröjans material är helt underbart mjukt och skönt! Sen att jag vågade mig på en vinröd tröja kanske man inte hade förväntat sig av mig ;)
Det blev även köp av välbehövligt bassmink, världens bästa concealer från Maybelline också provade jag köpa ett nytt puder från Isadora med "anti-shine" effekt. Får se imorgon om jag gillar det eller inte! Köpte även ögonbrynspenna från H&M som var slut hela förra veckan, höll på att få panik haha! Men nu hade de äntligen fått in dem igen :)
Nu har jag precis bakat lite chokladbollar och sitter och pluggar lite Psykologi. Har en lång skoldag framför mig imorgon så måste krypa ned i sängen snart. Puss så länge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0