Den perfekta studentklänningen

 
Jag sitter redan och kollar runt efter studentklänningar, för jag längtar så fruktansvärt mycket till studenten. Drömde dessutom härom natten att det var maj 2013 och jag fortfarande inte hade hittat nån klänning, så fick världens panik hahaha. Vet att det är tidigt men kan inte låta bli ;)
 
Detta är mina krav på den perfekta klänningen:
 
♥ Den ska vara kritvit och inte cremefärgad
♥ Den ska helst vara i bandaumodell, eller med axelband
♥ Den ska sitta bra vid bysten så man inte behöver rätta till den hela tiden
♥ Den ska inte vara tight hela vägen, utan tight vid bysten och lös på nederdelen
♥ Den ska inte vara det minsta genomskinlig
♥ Den ska inte vara så kort att den slutar precis vid rumpan
♥ Den ska jättegärna ha någon söt detalj, typ rosett eller pärlor/glitter vid midjan
♥ Det ska helst gå att ha vanlig BH under
 
Jag har redan nu hittat några exempel på hur jag ungefär vill att den ska se ut utifrån de här punkterna, men har ännu inte hittat den perfekta! Dessa har iallafall fångat mitt intresse (dåligt kvalité på många av bilderna):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0