Säljes: Jimmy Choo edT 60ml!

Jag säljer nu min nyinköpta Jimmy Choo parfym då jag tyvärr måste spara pengar inför sommaren. Det var med andra ord inte det smartaste av mig att slå till på en parfym just nu. Jag köpte den från NordicFeel för 479:- men säljer den nu för 350:-. Jag har endast provat den (se bild)

Det är en stor flaska, 60ml! Kostar i butik ca 645:- så ni har verkligen chansen att fynda. Denna parfym ligger just nu 1a på försäljningslistan av damparfym, och den luktar underbart :)

"Det som karaktäriserar Jimmy Choo kvinnan är att det är en urban och trendig kvinna med en stark personlighet. Doften är synonym med femininitet, lyx och stil. En doft som representerar den ultimata kvinnliga accessoaren."

Toppnot: Gröna noter av päron och ingefära
Hjärtnot: Tiger orchidé, teros
Basnot: Cederträ

Hör av dig till mig om du är intresserad på 0730237375 eller via mail: [email protected]
Levereras i originalförpackning! Jag kan skicka på posten om du bor utanför Gävle.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0