Duktiga jag!

Jag sitter i skolan just nu och känner mig grymt lättad då jag blivit klar med två uppgifter under bara en lektion. En uppgift som vi fick nu idag och en gammal rest som suttit och gnagt i mitt samvete. Jag skulle egentligen ha haft NP tal i Svenska idag också, men vår lärare är sjuk så det blev framskjutet för typ tredje gången. Hade gärna velat göra det idag för nästa vecka är en ganska intensiv vecka för mig... jag har en ganska stor uppgift i Mediekommunikation att göra, redovisning och prov i Småföretagande och nu eventuellt svenskatal. Börjar dock undra om talet kommer bli av alls... måste nästan säga att jag hoppas lite att det inte blir det eftersom jag har mycket annat att göra. Jag har haft så mycket att göra nu i slutet att jag till och med fått skjuta på körkortet. Jag har inte haft tid alls att plugga teori, och då blir inte körlektionerna lika bra heller för de vill att man ska ha läst vissa sidor innan man gör vissa moment i körningen. Det känns supertråkigt att jag måste skjuta på det, men skolan måste ju gå före... Ska försöka att inte stressa, snart är det slut! :)

Jag har dock från och med idag gjort färdigt uppgifter för den här veckan känner jag! Jag tänker ta vara på långhelgen och bara vila och ha roligt. Bara ladda batterierna inför nästa vecka. Det är jag tamefan värd!

Kommentarer
Postat av: sanna

Det är du verkligen värd stumpan!

På lördag då kör vi whoooooopa!!;)

2012-05-17 @ 20:21:46
URL: http://sannakarlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0