Dags. Att. Pusta. Ut.

Hej på er.

Jag vet att jag varit jättedålig på att uppdatera, men jag har haft så sjukt mycket att göra under veckan som varit. Inte förren idag har jag kunnat pusta ut, 2 redovisningar, 1 prov och 4 inlämningsuppgifter senare. Nu är jag iallafall klar med ALLT skolarbete, och jag kände verkligen i kroppen idag när jag väl slappade av hur mycket stressen påverkat mig. Jag har mått helt skumt hela kvällen, halvt illamående och ont i hela kroppen. Jag tror inte att jag är sjuk eller så, utan bara att jag varit så stressad att kroppen reagerar när jag väl slappnar av.

Jag vet inte om jag någonsin förtjänat ett sommarlov så mycket som jag gör nu. Jag gick från 7 veckors sjukskrivning med rester till minst G i alla ämnen jag valt att ha kvar. Fan vad jag är stolt över mig själv alltså. Men just nu behöver jag nog flera nätter i rad med minst 8 timmars sömn för att jag ens ska känna mig mänsklig igen.

Peace&love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0