Stolt!

Hej på er, förlåt för dålig uppdatering men jag har haft jättemycket att göra nu när jag börjat i skolan igen! Jag har suttit kvar i skolan efter skoltid och arbetat jätteduktigt med saker jag missat! Jag är så glad för jag har verkligen fått motivationen tillbaka tack vare min underbara mentor. Fick även höra idag att jag har chans på MVG i engelska om jag tar igen det jag missat för att jag lämnat in så bra uppgifter förut. Det gjorde mig ännu mer peppad såklart att fixa detta!:D

Jag har iallafall hunnit vila en stund hemma och snart ska jag och Sanna åka till Annie för en myskväll. Det ser jag fram emot!<3

 


Kommentarer
Postat av: Sofia Jansson

Kul o ha dig tillbaka! :)

2012-04-16 @ 01:05:20
URL: http://sssofiajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0