26/3

Hej på er!

Jag sitter just nu och tänker på att det är min och Arnis 1års dag imorgon. Heeelt sjukt! Kan inte förstå vi redan haft ett år tillsammans, samtidigt som jag knappt minns hur det var innan jag träffade honom för vi har det så underbart! Vill inte ens minnas hur det var. Även fast 2011 har varit ett grymt jobbigt år för mig och även början på 2012 så har min älskade pojke gjort det sååå mycket bättre än det någonsin kunnat vara annars. Jag kommer alltid vara evigt tacksam för allt han har gjort för mig, och han vet att jag skulle göra samma tillbaka tusen gånger om. Jag älskar honom fortfarande så hjärtat värker och känslorna för honom blir starkare och starkare för varje dag som går.

Ge aldrig upp hoppet om kärleken, den finner dig när du minst anar det ♥

Detta är en av de första bilderna på mig och Arni tsm, vi fotade den på vår 1månadsdag!


Kommentarer
Postat av: säni

men nå söta då!!!!! hihih

2012-03-28 @ 19:03:00
URL: http://sannakarlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0