Welcome back

Det var med sorg i hjärtat som jag i förmiddags lämnade Bokenäs Spa. Jag har haft en riktig toppenvecka! Mycket god mat, slapp i massor, en underbart härlig spabehandling och en heldag på Liseberg. Om det är något jag verkligen älskar så är det miljöombyten. Jag tycker att det är supernödvändigt att få komma bort ibland och få lite perspektiv på saker och ting. Nu var det dock väldigt längesen jag över huvudtaget var utanför Gävle, så denna semester gjorde sitt om man säger så. Resan hem tog ca 7 timmar, så vi var väldigt trötta allihopa när vi var framme. Därför har vi spenderat hela kvällen i soffan framför TVn.

Imorgon ska jag dock göra mer nytta av dagen för då ska jag hem till Arni och försöka njuta av vår sista dag tillsammans innan han reser till Island. Han blir borta hela två veckor (kommer avlida...) så det är väl inte mer än rätt att vi myser till det lite extra imorgon. Jag har alltid tyckt att det varit en plåga att känna saknad av någon anledning, trots att det är väldigt nyttigt att göra det. Tur att jag har så fina vänner som kan förgylla mina sakningsdeppdagar! <3 På tal om det så har Annahs katt fått kattkungar idag så jag är kommer beslagta allihopa när vi kommer dit, punkt. Jag som inte gillar katter så särskilt egentligen, men usch vad blödig jag är när det kommer till allt smått liv.

Puss och kram så länge


Kommentarer
Postat av: sääääääni

du har iaf mig för dig själv heeela onsdagkväll!!!! :*

2012-07-01 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0