Tristess

Usch, jag är så fruktansvärt oinspirerad av min tillvaro just nu. Det är sommar men det känns inte som det. Nästan alla vänner jobbar, pojkvännen är utomlands och regnet öser ner. Vad ska jag fylla mina stackars dagar med för aktiviteter? Jag känner mig överlycklig bara jag kommer ut ur huset, då är det illa! Varför måste det vara sånt skitväder för? Typ som idag skulle jag äntligen få åka och träna men så börjar det ösregna och åska. Perfekt väder för en riktig myskväll, men hur kul är det med innekväll när man suttit just inne resten av veckan? BLÄ för sommaren 2012 alltså, kassaste hittills utan tvekan. Jag har inte ens varit och badat i år!!!!!!!!! Förra sommaren låg jag på Brämmen i 2 veckor i sträck och blev kanonbrun. Den här sommaren är jag lika blek som mina lakan. Tror jag ska gå och bli emo på nytt.
 
GLAD JÄVLA SOMMAR I DET HÄR JÄVLA LANDET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0