Torsdag

Hejhå!
 
Nu har blogg.se appen krånglat för mig igen, och jag har inte suttit något vid datorn. Så det är därför jag inte har uppdaterat som jag lovade! Så nu blir det rättså lång text istället för lite text i olika inlägg...
 
Gårdagen spenderade jag med min kära vän Sanna iallafall. Vi var en runda på stan och käkade kinamat hemma hos min mormor och morfar. Med mig hem från stan fick jag ett mysigt linne, en bh, ny mascara och torrschampoo. Låter väldigt lite men jag blev nöjd för det var bara saker jag behövde! När vi kom hem så gjorde vi i ordning lite kvällsfika och tittade på "Dirty Deeds". Imorse när vi precis hade vaknat ringde det på Sannas mobil så hon for iväg på jobb. Så jag tog mig en dusch och åkte sedan ner på stan för jag hade klipptid kl 16. Blev riktigt nöjd som vanligt, så duktig frisör jag går hos! Nu sitter jag och väntar på avokadosallad, vilket ska bli supergott! Jag skulle egentligen ha åkt med mamma på friskisgympan men eftersom det regnade och åskade fick vi skippa det tyvärr...
 
Här kan ni skymta mitt nya linne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0