Tisdag

Hola! Long time no see!

 

Jag har ingen ursäkt egentligen till att jag inte bloggat, jag är bara lat. Men nu kommer det ett litet inlägg iallafall, hoho. Jag sitter just nu hemma och väntar på att Arni ska komma hem från jobbet, hans första dag på Subway!! Så stolt över honom! På tal om jobb så har jag själv börjat jobba denna vecka, på ledsagarservice. Lite påfrestande jobb men ändå kul för det jobbar mycket glada och trevliga människor där.

 

Nu ska jag fixa mina naglar (extremtviktigtjejsaksomintegårattstruntai)! Så vi hörs senare. Pössss


Kommentarer
Postat av: caroline tyledal

Super fin blogg!

2012-08-13 @ 08:50:02
URL: http://www.ctyledal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0