10/7

Hej på er! Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen, jag vet... Men jag gör absolut ingenting intressant om dagarna just nu när det regnar hela tiden, inget som är värt att blogga om iallafall! Jag blev dock äntligen färdig med mitt rum igår, och jag är supernöjd! Dock vill jag inte visa det här på bloggen än för jag vill att det ska bli en överraskning för Arni hur det ser ut när han kommer hem från Island :D Sen kan jag inte få till några bilder som gör rummet rättvisa heller med mobilkameran, vilket är jättetrist... Bättre blir det i September när jag kan köpa kameran!
 
Jag ska försöka komma på något intressant att skriva om ikväll iallafall! Nu ska jag sträcka på benen och traska iväg till Ica och köpa soppa eller något sånt. Jag äter ofta sånt smått på kvällen, nästan som en brunch. Bara för de är så sjukt gott!
 
Vi hörs senare, pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0