Underskatta inte Viva La Diva!


Köpte mitt första Viva La Diva nagellack för någon vecka sedan, och jäklar vilken toppenlack det är! Jag köpte ett multiglitterlack och resultatet blev supersnyggt och det höll i ca en vecka, vilket även är 2-3 duschar. Har aldrig haft ett sånt bra nagellack även fast jag provat de flesta sorter! Så idag begav jag mig ut för att hitta ett i en pastellfärg eftersom de färgerna ligger etta på min villha lista just nu. Det fanns grymt många snygga pastellfärger men det blev ljusrosa eftersom det passar min hudton bäst. Jag har gång efter gång blivit besviken på ljusrosa lack då de nästan blivit helt genomskinliga på nageln och man måste måla flera lager för att det ens ska se rosa ut. Men detta lack var helt täckande med bara ett lager! Amaaazing. Så underskatta inte Viva La Diva bara för att det finns på få affärer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0