Semla och Top Model Sverige


Sitter här och gosar med min lilla fis (som aldrig vill sitta still!!!!) och väntar på att Top Model Sverige ska börja! :D Har längtat efter det länge och nu äntligen är det dags. Till det ska jag och mamma mysa ner oss i soffan med en varsin semla (ironiskt?) haha. Har varit grymt sugen på den sedan igår då jag blev erbjuden en hemma hos min kära vän Sanna, men kunde tyvärr inte ta emot då jag inte hade med mig mina laktostabletter. Nåja, smakar väl ännu godare när man längtat. Har ni ätit någon semla än? Vi är ju såna fuskisar i Sverige, semeldagen är ju inte förren om typ en månad! Haha nog om det nu. Ska stoppa tillbaka denna krabat och sedan röra mig mot TVn.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0