Mitt 2011

2011 har varit ett tufft år för mig. Jag har kämpat mig fram i motvind. Men även fast det har varit det jobbigaste året hittills, så har det samtidigt varit det bästa. För jag fann kärleken det här året, och det slår faktiskt all lycka jag känt förut ♥

Här är en summering av mitt år 2011. Jag är grymt stolt över mig själv och det jag har åstadkommit! Och tack till er som varit med och gjort mitt år så bra. Ni vet vilka ni är!



JANUARI


* Massa festligheter med min då nyblivna vän Bella!
* Häng med Jens
* Skola

 
 



FEBRUARI

*
Tripp till Uppsala och festligheter med min kära vän Sanna
* En minnesvärd tjejkväll med mina kära fredagsbarn Sanna, Linnea och Bella!
* Blev med iPhone ♥

 





MARS

*
Min kära vän Robins födelsedag
* Håkan live på Gasklockorna
* Träffade världens underbaraste människa ♥

 
 



APRIL

*
Jag fyllde 17
* Firade påsk i Bollnäs
* Hade mysiga grillkvällar med familj och släkt
* Spenderade många lyckliga och mysiga dagar med min älskling
* Robin Lind fyllde år och hade sin grymt roliga fest!
*
Det var superfint väder!

 




MAJ

*
Min grupp vann "kortfilmsprojektet" i skolan och fick åka till Stockholm på filmgala
* Jag var på gammelmorfars otroligt fina begravning
* Spenderade många underbara dagar med Arni, bland annat med grillning och flottåkning
* Vädret var kanon!

   



JUNI


* Åkte till Barcelona!!!
*
Slutade ettan
* Firade midsommar i Åmot
* Myste galet mycket med min älskling i sommarvärmen


 

 



JULI


Åkte till Stockholm skärgård med familjen och Arni
Grönan med älskling
* Kryssning
Hade en riktigt mysig grillkväll med mina tjejer!
Blev riiiktigt brun!
* Samuel hade sin grymt roliga 18års fest, som jag fick åka långt för att ta mig till då jag befann mig i Norrtälje och vägrade missa den haha :D
 

 
 




AUGUSTI


*
Åkte till Bollnäs och såg Björn Rosenström live! Grym kväll
* Flera myskvällar
* Skolan började igen (bild 4 visar hur jag kände angående det)
 
 



SEPTEMBER


*
Sanna fyllde 17, min bror 21 och min syster 3
* Arnis familj skaffade Ville, världens sötaste hund!
* Jag slet som ett djur i skolan, bland annat med Matte B </3






OKTOBER


*
Friluftsdag med klassen
* Jag och Arni skaffade oss en liten bebis ;)


 



NOVEMBER


*
Robin Lind fixade ännu en fest med bomhusfolket!
* APU dagar på Vikingaskolan
* Minnesvärd tjejkväll


 




DECEMBER


*
Arni fyllde 18!
* Massor av julmys och jultsök
* Hade en jättebra julafton hemma hos mig med min familj och släkt
* Firade nyår med världens bästa tjejer ♥

 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, gud vad ful JAG var ....♥

saknar dig :( ♥



kram!

2012-01-03 @ 22:39:22
Postat av: not so mysterious M

BJÖÖÖÖÖÖÖÖRN!!!!!!!!! jag rörde honom:)

2012-01-03 @ 23:10:35
Postat av: Hannadelin'<3

Begravningen, den va verkligen fin<3

2012-01-04 @ 00:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0