I've found my soulmate


Aldrig har jag ens vågat drömma om att vara såhär lycklig med någon. Vi firar 10 månader på fredag, vilket vissa kanske tycker är lite. Men vi har redan under den korta tiden gått igenom så sjukt mycket tillsammans, saker som jag aldrig kommer glömma. Du betyder mest av allt för mig Arni, jag kan inte förklara tillräckligt med ord. Jag kommer aldrig någonsin ta dig eller din kärlek för givet. Jag ska låta dig veta varje dag hur mycket jag älskar dig. Jag är dig förevigt tacksam för allt du har gjort för mig, saker som jag alltid kommer älska dig för. Du är verkligen min bästa vän. Och hur grymt är det inte att vara head over heels förälskad i sin bästa vän? Oddsen är ju på vår sida iallafall älskling ♥ Du och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0