-

Hej alla fina!

Inför alla hjärtans dag imorgon
så måste jag bara säga att jag är sååå less på folk som sitter och klagar över Facebook att de inte har någon pojkvän/flickvän nu runt alla hjärtans dag. Jag menar, har ni inte någon alls ni älskar i erat liv? Måste man spendera alla hjärtans dag med en pojkvän/flickvän? Är man dömd att vara forever alone annars, haha? Tycker det är så drygt när folk tycker synd om sig själva. En sak om man skriver på skoj och verkligen menar det på skoj, men vissa är ju seriösa..? Förra alla hjärtans dag t.ex. var jag singel, men då bakade jag och mamma en jättegod tårta som vi bjöd resten av familjen på och vi hade det jättemysigt tillsammans. I år tycker jag såklart att det känns mysigt att ha en pojkvän att fira med, men jag skulle samtidigt inte sitta och tycka synd om mig själv om jag inte hade det! Alla hjärtans dag handlar om all sorts kärlek, inte bara den man känner till en partner. Så snälla, sluta deppa och visa någon annan i er närhet att ni älskar dem istället!

Med det sagt så kan jag berätta att jag precis har gjort färdigt en lyxig efterrätt som jag ska bjuda min man på imorgon! Kan dock inte skriva vad det är då det är en överraskning och han kan läsa detta, hihi. Jag ser verkligen fram emot en mysig kväll tillsammans med den bästa som finns ♥

Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0