Reggaefestivalen

Tjenis penis! Long time no see!
 
Jag har inte bloggat på några dagar nu, för jag har haft fullt upp. I fredags jobbade jag hela kvällen, sen var jag på reggaefestivalen hela lördagen med mina fina vänner! Jag hade en grym kväll iallafall, jag stod allra längst fram på Timbuktu och så avslutades kvällen med Shaggy. Så värt den lilla peng man la ut på entrén tycker jag! Det var musik hela dagen så man behövde aldrig vara uttråkad! I slutet av kvällen/natten så kom min älskade pojke hem till mig som också varit på festivalen, så vi somnade båda trötta och nöjda. Vi sov ca 12 timmar den natten innan vi tilslut vaknade och kände oss någolunda återställda efter den långa dagen. Hade dock fortfarande ont i fötterna när jag reste mig upp haha! Vi bara myste galet hela dagen, och nördade oss lite med mitt gamla Playstation 1. Idag har jag haft både körlektion och teorilektion som gick toppen båda två. Nu ligger jag och degar framför TVn, har precis kollat på "Ensam mamma söker" och "Breaking News". Jag känner mig riktigt seg så det blir nog en tidig kväll. Lika bra det eftersom jag ska lägga mig tidigt imorgon (skola på onsdag!!).
 
Aja nu har jag "catchat upp" färdigt! Här kommer några bilder och videos från festivalen. Kvalitén är tyvärr inte mycket att hänga i julgranen, men så går det när man bara har sin iPhone att fota och filma med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0