Hyttmyra

Hej på er! Nu har det inte blivit någon uppdatering på ett bra tag. Har haft så fullt upp nu när skolan börjat igen så jag har varit helt slut när jag kommit hem. Så har helt enkelt inte orkat blogga! Så kan det vara.

Igår på förmiddagen åkte jag, Matilda och Annie med Sanna till hennes stuga vilket var väldigt mys! Vi hade kräftskiva (min allra första!), tog en skön promenad och spelade kubb, kort och skrattade massor. Vi sov kvar där tills idag. Sedan jag kom hem har jag inte rört mig en centimeter från sängen. Blir matt bara jag tänker på skolan imorgon... Det är lätt att längta dit men sen när det väl börjar så ångrar man sig haha. Aja jag överlever, förhoppningsvis.

Här är 4 bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0