15/8

Hej på er!

Jag ligger just nu i sängen och vilar då jag varit och fått akupunktur på eftermiddagen. Senare ikväll ska jag träffa Sanna och Felicia vilket känns jättekul då jag inte träffat Felicia på huuur länge som helst!

Idag är det exakt en vecka kvar till skolan, vilket jag faktiskt tycker är skönt (även fast jag njuter till fullo av att vara ledig just nu). Jag är en sån person som ofta tycker att det är skönt med lite rutiner, så mig gör det inte så mycket att börja skolan igen. Dessutom är det även bara två veckor kvar tills dansen börjar så det gör också att jag vill att tiden ska gå fortfortfort! Har längtat hela sommaren!

Nu ska jag fortsätta vila så vi hörs säkert senare. Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0