Sjuk

Jag vaknade i natt och kallsvettades med hjärtklappning och ett fruktansvärt illamående. Imorse såg jag även att jag hade feber så blev hemma från skolan idag... Supertråkigt, hade faktiskt sett fram emot att gå då vi haft lov i en vecka nu. Men det är väl viktigare att vila, speciellt eftersom jag fyller år om 2 dagar!! Fyfan om jag är sjuk då, får inte hända...... Brukar ha sån fruktansvärd otur med när jag blir sjuk, seriöst alltid när jag ska göra nåt kul. Men får hoppas på det bästa :)
Just nu sitter jag iallafall och dricker lite kaffe och kollar på Top Model. Måste se till att göra lite skolarbete idag med då jag missar i skolan idag!


Kommentarer
Postat av: <3

Krya på dig min pussgurka! :* <3

2012-04-16 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0