23/4

Hej på er!

Livet som 18 åring
rullar på ;) Haha nej jag skojar bara. Jag sitter just nu och kollar på Two and a Half Men och försöker göra en uppgift till kursen Småföretagande. Det går lite sådär då det är lite jobbiga frågor som man ska ha en åsikt om, lite obekväma situationer och sådär som man måste tänka till om. Såna skoluppgifter kan jag tycka är jättejobbiga då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Tycker ibland att allt låter "fjantigt" typ, men vet att det oftast är i mitt huvud bara. Aja nog om det, jag vet ju att det måste göras.

Senare ska jag och mamma kolla på "Inför Eurovision 2012", vilket vi brukar göra varje år. Där går de igenom bidragen som ska tävla i Eurovision Song Contest, det är faktiskt mycket roligare att kolla på den riktiga finalen om man sett det för då vet man lite bakgrundsfakta till alla låtarna. Kl 21.00 på SVT1!

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0