13 månader

Idag har jag och min älskade pojkvän varit tillsammans i hela 13 månader! Herregud va tiden går säger jag bara! Och jag måste bara säga det, att jag är så inåt h*lvete lycklig. Jag har aldrig någonsin varit ens i närhet av såhär ärligt riktigt lycklig med någon. Jag blir helt varm i hela kroppen bara jag tänker på hur underbar han är. Han, MIN Arni. Bara bara min. Så jävla underbar känsla, att veta att vad vi än går igenom själv så tar vi oss igenom det tillsammans. Vi blir starkare tillsammans för varje dag som går och det känns bara så sjukt bra. Istället för att man ledsnar ju mer tiden går, så får vi mer känslor för varandra. Nu kanske vissa tycker att det här är en jättedryg text men jag måste fan bara få säga att JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR OCH LYCKLIG!! Punkt!

För mig är du jordens vackraste och underbaraste människa <3


Kommentarer
Postat av: A.H

Jag älskar dig mest av allt i hela världen! Underbaraste och finaste älsklingen! <3 <3 <3

2012-05-01 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0