Yo buddies!

Jag lever, hoppas ni inte blev oroliga igår när jag inte uppdaterade. Kunde ju legat död på mitt sovrumsgolv just nu, vem vet..

Men jag mår bra igen! Behövde dock dagen idag till att piggna till. Imorrn ska jag tillbaka till min APU på Vikingaskolan, klassen jag är med är såå gullig! När jag slutat så ska jag träffa min älskling eftersom det är våran 7 månadersdag imorgon!! Herregud vad tiden går. Vi ska strosa runt på stan hela kvällen och äta på nåt mysigt fik, det är ju nån specialgrej på stan imorgon så allt stänger 9. Perfekt för oss alltså!

Just nu sitter jag i en säng utan sängkläder och ska strax sova, detta bådar inte gott. Kom på att jag glömt båda mina kuddar i tvättmaskinen (f*ck)... så får se om de hinner bli torra tills jag ska sova. Annars blir det att ligga rak som en pinne på bara madrassen! Skön-t

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0